.

.

Sunday, April 10, 2011

*Purdah untuk muslimah*

Assalamualaikum...
dah lama tak buka blog ni..dh berhabuk dah blog ni...biasalah..student kan..sibuk je memanjang..tak sibuk pun mcm sibuk jgk..:-)...alang-alang dah menulis di blog ni..saya nak mempromosi barang jualan saya...saya ada membuat purdah..untuk muslimah-muslimah yang ingin berpurdah dan berminat dengan purdah yang saya jual..boleh la membbuat order dengan saya di no.0132990712 atau membuat tempahan di fb saya dengan nama Lin abdullah... berikut adalah purdah yang ditawarkan:




material kain kashibo..
warna-warna yang lembut...





lebar 9 1/2 inci..
panjang 16 inci- melebihi paras dada





jika berminat..anda boleh menyatakan warna kain yang dikehendaki..

4 comments:

Qays Umar Sofyan said...

Berapa harga sehelai? Termasuk pos ke sarawak.

Anonymous said...

Assalamualaikum...brape ye harga purdah 2?

Azlinda binti Abdullah said...

minimun pembelian 2helai

purdah = rm 7 sehelai
pos semenanjung = rm 7
pos Sabah Sarawak = rm 9

Farah Anis said...

boleh cod tak?